DIEZERPOORT - In Hedon begint op dinsdag 3 september om 19.30 uur de derde editie van 038 Digital, het digital marketing-event voor Zwolle en ruime omgeving.
Twee gerenommeerde sprekers geven deze avond hun visie op digitale transformatie en wat zo’n verandering betekent voor organisaties, ondernemers en individuele marketeers. “Iedereen heeft het over digitale transformatie, maar het lijkt wel alsof iedereen er iets anders mee bedoelt”, vertelt Bouke Vlierhuis, voorzitter van de Stichting 038 Digital. “We willen het deze avond dus niet alleen over abstracte ideeën hebben, maar leren hoe zo’n transformatie er uitziet als je met je laarzen in de modder staat.” Om dat te vertellen, staan op 3 september Johan van Marle en Marco Derksen op het podium. Johan bouwde de groentewinkel van zijn ouders om tot een digitaal opererende, snel groeiende maaltijdservice. Marco was oprichter van het online platform Marketingfacts en begeleidt al vijftien jaar bedrijven en overheden bij digitale transformaties.
Het doel van 038 Digital is om iedere drie maanden een avond te organiseren met inspirerende sprekers. Verder is er ruim gelegenheid voor ondernemers, marketeers, ZZP’ers, studenten en andere geïnteresseerden om elkaar te ontmoeten en bij te praten over de ontwikkelingen op het gebeid van marketing- en internet. De toegang tot 038 Digital is gratis. Aanmelden kan via 038digital.nl/editie-3. 038 Digital wordt mogelijk gemaakt door bijdragen van Hedon, Kaartje2Go, Seeders, The Dutch Lab, Triggerfish!, De Nieuwe Zaak, The Post, Viesrood, dTLS Online Marketing en Topcentrum E-commerce.